+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Pytloun City Boutique Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 105 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Junges Paar, 16.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Michal Hudec

Einzelreisender, 15.10.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 12.12.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jakub Hladík

Junges Paar, 12.7.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 26.11.2016

English

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miloš

Älteres Paar, 10.1.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Původně mě překvapila velikost pokoje (byl menší než vypadal na foto), ale zjistil jsem, že se povedlo i do menšího prostoru vestavět velmi komfortní ubytování. Oceňuji skvěle vyprojektovaný systém osvětlení. A dále i velikou terasu, která v letních měsících umožní pohodovou relaxaci. Drobnou vadou na kráse byla snídaně, ale respektuji, že stravovací prostory jsou ve výstavbě

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Berthold Unteidig

Einzelreisender, 20.8.2015

Deutsch

  • Gesamtbewertung
82 %
  • sehr freundlich alles gut, Eingangsbereich könnte etwas besser gestaltet sein. Sitzecke stehen Lampen nur so herum, Wasserfall Gehäuse defekt

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 21.8.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 29.4.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • terasa, postel

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 2.1.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 16.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Moderní vybavení.

  • Nepřipravenost pokoje v době příjezdu, nutnost stěhování na jiný pokoj. Velmi dlouhá čekací doba na večeři. Večeře dodána nekompletní, bylo nutno si říct o doplnění + další čekání... Nebyla v místě garáž, bylo nutno parkovat mimo hotel v obchodním centru.Dopředu jsme o tom nebyli informováni.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anna Čemusová

Einzelreisender, 10.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Nelíbila se mi komunikace ze strany SPA.cz, i na objednání masáží jsem se musela připomínat...

  • Hotel byl pěkný. Personál příjemný. Dobrá snídaně.

  • Masáž byla taková hodně česká (s Thajskou to nemělo nic společného). Masáž probíhá v neútulném prostředí. Večeře formou bufetu ve Zlatém kohoutovi určitě neodpovídá hodnotě voucheru. Malý výběr, jídlo podprůměr. Sama bych si tam nikdy nezašla. Personál restaurace má taky co dohánět.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 9.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Zfušovaný pobytový balíček. Nabídka něčeho, co pak není splněno!

  • Pohodlný, celkem dobře vybavený pokoj. Pěkný výhled a docela dobré večeře. Avšak ten, kdo nejí maso by se opět nenajedl! Chyběl fén. Dobře zásobený minibar.

  • Balíček byl zakoupený jako relaxační s thajskými masážemi. Paní masérka se s námi domlouvala až na místě a do thajské masáže to mělo hodně daleko. V balíčku byla masáž hlavy, kterou paní ani neuměla. Masérka přišla z ulice v šatech, v těch nás potom i masírovala :(. O dodržování opatření ani nemluvím. Masáže probíhaly na jednom z pokojů, kde bylo "nacpané" velmi nepohodlné lehátko. Tato část byla opravdu velice neprofesionální. Snídaně byla chudá, na výběr bylo málo možností, pořád něco chybělo, dokonce i místa k sezení. Užili si pojídači párků, klobás a bílého pečiva. Ten, kdo je zvyklý jíst zdravě se moc nechytal! Nabídka sladkého pečiva také slabá. Nádobí bylo ušmudlané a obsluhující personál také. Velmi zmatečné bylo i parkování. Při odjezdu chtěl recepční pobyt zaplatit znovu :)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jiří Čadek

Gruppe von Freunden, 10.2.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Nikdy se mi nestalo ze bych v jakemkoli hotelu v Liberci v ramci Jizerske 50 nedostal snidani na zadost drove a to v 6:30!!! Bezne je snidane od 6:00 MISTO TOHO NEZAJIMAVY BALICEK V IGELITU A TO ANI S CAJEM V TERMOSCE..

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
2

Anonym

Gruppe von Freunden, 21.10.2022

Německo

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Die Zimmer sind sehr schön und die Whirlpool-Badewanne war wirklich gut.

  • Beim Check-In unserer Gruppe gab es plötzlich die Aufforderung 12000 CZK als Pfand zu hinterlassen, obwohl alle Zimmer schon im Voraus bezahlt wurden. Begründet wurde es mit den Minibars auf den Zimmern. Diese enthielten tatsächlich Lidl-Produkte im Wert von ca. 400 CZK je Zimmer und nicht von 4000 CZK. Beim Auschecken wurden dann ein paar Sachen vergessen. Die Putzfrau hatte angeblich zwei Stunden später schon alles weggeschmissen. Es gab nicht einmal die Möglichkeit, etwas abzuholen. Also aufpassen: Sollten sie irgend etwas vergessen, es wird alles direkt weggeschmissen und nichts aufbewahrt! So etwas habe ich noch nicht mal in Hostels erlebt! Die schreiben einen sogar noch von selbst an, wenn man etwas vergessen hat! Das ist Service! Bei 4 Sternen erwarte ich da durchaus mehr.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 13.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Komfort a poloha

  • Nikdo nam nerekl ze parkovani a snidane se plati zvlast.Posledni den naseho pobytu jsme prisli do hotelu v 15 hodin a jeste nebylo uklizeno

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
2

Lenka Benešová

Einzelreisender, 10.6.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Výhled na město

  • Nelibá vůně z vody u recepce Jídelní lístek na chodbě zval na večeři do restaurace ORO, ale kuchyně byla zavřená (cca v 19:00).

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
4