+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 6pm

Pytloun City Boutique Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 105 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jakub

Einzelreisender, 11.3.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vyhled, poloha pokoje, soukromi, terasa

  • Sladkosti v minibaru by to chtelo cerstve, mozna casteji obmenovat:) ale jinak skvele

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jan

Älteres Paar, 12.2.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jindra

Junges Paar, 25.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr

Einzelreisender, 13.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Super personál, Bára Kery,Lucie,Adéla ,Jana,Maruška, Petra

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Roman

Einzelreisender, 19.3.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jan

Älteres Paar, 4.3.2023

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Super snídaně, velmi pěkné a čisté pokoje celkově příjemný a po dobu našeho pobytu klidný hotel.

  • Najít recepci a celkově vjezd do hotelu a parkoviště velmi špatně značený, ve výtahu nevíte do kterého patra máte jet, popis kde najít recepci na malé cedulce na zdi vestibulu není dostatečný. Totéž platí o označení pater ve výtahu který jezdí z parkoviště. Největším a velmi nemýlím překvapením je cena 500 Kč za parkovné denně. Toto je myslím už trošku dost. Za 2000 Kč na noc si ještě doplácet 500 Kč za parkování které má většina hotelů této kategorie v ceně je mírně řečeno přehnané. Navíc jsem si nevšiml že by toto bylo uvedeno na stránkách .

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Věra

Älteres Paar, 29.1.2023

Hlinsko Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Poloha hotelu v centru města. Moderní a vkusné vybavení, možnost parkování v podzemní garáži. Milý a ochotný personál.

  • V pokoji byla zima a nevyhřál se ani během noci. Koupelna byla velmi studená, ocenila bych v ní podlahové topení.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 17.12.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 21.10.2022

Německo

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Die Zimmer sind sehr schön und die Whirlpool-Badewanne war wirklich gut.

  • Beim Check-In unserer Gruppe gab es plötzlich die Aufforderung 12000 CZK als Pfand zu hinterlassen, obwohl alle Zimmer schon im Voraus bezahlt wurden. Begründet wurde es mit den Minibars auf den Zimmern. Diese enthielten tatsächlich Lidl-Produkte im Wert von ca. 400 CZK je Zimmer und nicht von 4000 CZK. Beim Auschecken wurden dann ein paar Sachen vergessen. Die Putzfrau hatte angeblich zwei Stunden später schon alles weggeschmissen. Es gab nicht einmal die Möglichkeit, etwas abzuholen. Also aufpassen: Sollten sie irgend etwas vergessen, es wird alles direkt weggeschmissen und nichts aufbewahrt! So etwas habe ich noch nicht mal in Hostels erlebt! Die schreiben einen sogar noch von selbst an, wenn man etwas vergessen hat! Das ist Service! Bei 4 Sternen erwarte ich da durchaus mehr.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Michal Hudec

Einzelreisender, 15.10.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Pavel Nekola

Älteres Paar, 19.6.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Není dost dobře vyřešený pakování

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 19.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemný personál, čisté a krásné pokoje, překvapivá vybavenost pokojů , příjemné prostředí. Všem vřele doporučuji

  • podzemní garáže v hotelu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marcela P.

Einzelreisender, 31.12.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Tento hotel jsem si velmi oblíbila. Vyhovuje mi jeho umístění přímo v centru města a také úroveň ubytování.

  • Byla jsem naprosto spokojena s hotelem i ostatními službami.

  • Nemám co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marcela Sochová

Älteres Paar, 15.11.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt se nám líbil, jediné, co bych mohla vytknout, že v našem balíčku nebyla zmínka o tom, že si máme domluvit s paní masérka předem masáže. Ještě bych upřednostňovala, aby masáže byly soustředěny do místa pobytu a ne do hotelu Imperial.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 15.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Ubytování na velice slušné úrovni, dobré snídaně. Část personálu lehce neprofesionální.

  • Vybavení prostor pro masáže - katastrofa.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

alena kolaříková

andere Gruppe, 31.10.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byly jsme spokojené, ale vadí mi, že pobyt je nazvaný jako 3 noci s thajskými masážemi, ale tyto masáže chybí. Paní masérka sice masírovala dobře a byla velmi příjemná, ale slo o asáž klasickou nikoli thajskou. Dále se mi nelíbilo,že jsme byly 3 noci, dostaly jsme 3 snídaně, ale pouze 2 veceře, s tím jsem se nesetkal, i když jezdím často. Pokud je součástí balíčků drink, měl by host dostat nějaký žeton, na základě kterého jej dostane bez vysvětlování..bylo nám to trapné a tak jsme ani neuplatnily..Ale jinak spokojenost S pozdravem Kolaříková

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

margarethe Rogl

Gruppe von Freunden, 10.10.2021

Rakousko

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Design

  • Die Sauberkeit im Bad, Handtücher und Bettwäsche. Schimmelgeruch im Bad und massiver Schimmel hinter dem Waschtisch!! Vorhang nicht perfekt aufgehängt. Weiters wenn man aus dem Lift aussteigt, keine Beleuchtung. Preis/Leistungsverhältnis hat für uns leider nicht gepasst.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
2
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Junges Paar, 28.9.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Super postel

  • Úplně Jiné služby než se nabízelo v balíčku. V koupelně rozbitá baterie personál nevěděl o gastronomii nic.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
2

Jan Krasilinec

Älteres Paar, 19.9.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2