+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Pytloun City Boutique Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 105 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Junges Paar, 21.11.2017

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Byť začal personál hotelu Pytloun řešit termíny masáží a soukromého wellness až v den našeho příjezdu a tím pádem na nás vyšel brzký nedělní termín, snažili se nám vyjít co nejvíce vstříc a jako kompenzaci nám zařidili taxi do wellness a občerstvení. Takže přístup personálu na recepci, restauraci a maséra hodnotím velmi kladně. Přišlo mi ale zvláštní, že pokojská nám přišla uklidit až v sobotu cca v 16 hodin, zrovna ve chvíli, kdy jsme měli masáž, přitom od 9 do 14:30 jsme byli mimo hotel a mohli v klidu přijít uklidit (v jiném hotelu, dokonce 3hvězdičkovém, nám vždy uklidili, když jsme byli buď na snídani, nebo mimo hotel). Ale tak to už je jen maličkost, úklid nebyl až tak třeba. Jinak prostředí i okolí hotelu je moc pěkné, hotel je v centru, takže je vše potřebné dostupné a Liberec je opravdu zajímavé město, takže se v létě budeme chtít určitě vrátit, ale spíš bych už volila variantu zařízení rezervace přímo přes hotel než přes nějaký zprostředkovatelský server.

  • Personál hotelu Pytloun byl velmi ochotný a snažil se nám pomoci vyřešit problém s wellness, které bylo velmi vytížené a jelikož už s termínem nešlo nic udělat, zajistili nám jako kompenzaci taxi a občerstvení.

  • Bohužel se termíny masáží a soukromého wellness začaly řešit až v den příjezdu a vyšlo to tak, že wellness jsme měli v neděli od 6:50 ráno, což nebylo moc potěšující. Kdo by chtěl na dovolené vstávat v 6 ráno, že? Naštěstí byl personál Pytloun hotelu tak ochotný a vstřícný, že nám uhradili taxi a zařídili občerstvení ve wellness, jinak bychom tam ty dvě hodiny ráno na lačno nevydrželi. Těžko říct, na čí straně došlo k chybě, či na straně Spa.cz nebo na straně Pytloun Hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
8

Miloslava Antošová

Einzelreisender, 9.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Příjemný personál, čistota, ubytování v centru města.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Susanne

Älteres Paar, 15.9.2019

Cottbus Německo

  • Gesamtbewertung
93 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jan

Älteres Paar, 4.3.2023

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Super snídaně, velmi pěkné a čisté pokoje celkově příjemný a po dobu našeho pobytu klidný hotel.

  • Najít recepci a celkově vjezd do hotelu a parkoviště velmi špatně značený, ve výtahu nevíte do kterého patra máte jet, popis kde najít recepci na malé cedulce na zdi vestibulu není dostatečný. Totéž platí o označení pater ve výtahu který jezdí z parkoviště. Největším a velmi nemýlím překvapením je cena 500 Kč za parkovné denně. Toto je myslím už trošku dost. Za 2000 Kč na noc si ještě doplácet 500 Kč za parkování které má většina hotelů této kategorie v ceně je mírně řečeno přehnané. Navíc jsem si nevšiml že by toto bylo uvedeno na stránkách .

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Pavel Nekola

Älteres Paar, 19.6.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Není dost dobře vyřešený pakování

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 21.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 2.5.2018

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Romana Pavelková

Älteres Paar, 15.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Karel Strupp

Älteres Paar, 9.4.2017

Jižní 325, Stráž pod Ralskem Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 25.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 3.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 15.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Ubytování na velice slušné úrovni, dobré snídaně. Část personálu lehce neprofesionální.

  • Vybavení prostor pro masáže - katastrofa.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

alena kolaříková

andere Gruppe, 31.10.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byly jsme spokojené, ale vadí mi, že pobyt je nazvaný jako 3 noci s thajskými masážemi, ale tyto masáže chybí. Paní masérka sice masírovala dobře a byla velmi příjemná, ale slo o asáž klasickou nikoli thajskou. Dále se mi nelíbilo,že jsme byly 3 noci, dostaly jsme 3 snídaně, ale pouze 2 veceře, s tím jsem se nesetkal, i když jezdím často. Pokud je součástí balíčků drink, měl by host dostat nějaký žeton, na základě kterého jej dostane bez vysvětlování..bylo nám to trapné a tak jsme ani neuplatnily..Ale jinak spokojenost S pozdravem Kolaříková

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jakub

Familie mit kleinen Kindern, 15.9.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Snídaně, masážní vana, pohodlná postel, check out až do 12:00,

  • Nefunkční doplňkové osvětlení LED, rozbité otevírání okna, na terase jedna židle místo dvou, pod postelí psí chlupy

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 29.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 5.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Moc pěkný pokoj s protornou terasou s úžasným výhledem. Personál velmi milý.

  • V pátek po příjezdu jsem měl krátkou pracovní schůzku, ale nebylo moc kde v lobby v klidu sednout

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 9.10.2017

Deutsch

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Guter Service. Gerne wieder.

  • Mehr deutsche TV Sender wären schön (nur ARD und 3Sat) verfügbar.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Štěpánka

Familie mit kleinen Kindern, 19.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Hotel je na dobrém místě,možnost parkování,pokoj prostorný

  • Slečna servírka byla neochotná a pomalá

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Neuskutecnil se wellnes spatna komunikace

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Ota

Älteres Paar, 29.1.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9