+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Pytloun City Boutique Hotel Recenzie

Hodnotenie hotela

91%
Vynikajúce

podľa 105 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    93%
  • Vybavenie

    90%
  • Komfort

    94%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

starší pár, 2.5.2018

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
9

Anonym

starší pár, 29.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • terasa, postel

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Michal

rodina s malými deťmi, 22.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

skupina priateľov, 4.4.2018

Maďarsko

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 18.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 26.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Prijemny a mily personal, super servis a vynikajici vyber z jidel

  • Jedine co bych mohl podotknout je, ze protekala hlavice u sprchy kdyz sem napoustel vodu do vany. Ale to je malickost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

mladý pár, 21.11.2017

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
94 %
  • Byť začal personál hotelu Pytloun řešit termíny masáží a soukromého wellness až v den našeho příjezdu a tím pádem na nás vyšel brzký nedělní termín, snažili se nám vyjít co nejvíce vstříc a jako kompenzaci nám zařidili taxi do wellness a občerstvení. Takže přístup personálu na recepci, restauraci a maséra hodnotím velmi kladně. Přišlo mi ale zvláštní, že pokojská nám přišla uklidit až v sobotu cca v 16 hodin, zrovna ve chvíli, kdy jsme měli masáž, přitom od 9 do 14:30 jsme byli mimo hotel a mohli v klidu přijít uklidit (v jiném hotelu, dokonce 3hvězdičkovém, nám vždy uklidili, když jsme byli buď na snídani, nebo mimo hotel). Ale tak to už je jen maličkost, úklid nebyl až tak třeba. Jinak prostředí i okolí hotelu je moc pěkné, hotel je v centru, takže je vše potřebné dostupné a Liberec je opravdu zajímavé město, takže se v létě budeme chtít určitě vrátit, ale spíš bych už volila variantu zařízení rezervace přímo přes hotel než přes nějaký zprostředkovatelský server.

  • Personál hotelu Pytloun byl velmi ochotný a snažil se nám pomoci vyřešit problém s wellness, které bylo velmi vytížené a jelikož už s termínem nešlo nic udělat, zajistili nám jako kompenzaci taxi a občerstvení.

  • Bohužel se termíny masáží a soukromého wellness začaly řešit až v den příjezdu a vyšlo to tak, že wellness jsme měli v neděli od 6:50 ráno, což nebylo moc potěšující. Kdo by chtěl na dovolené vstávat v 6 ráno, že? Naštěstí byl personál Pytloun hotelu tak ochotný a vstřícný, že nám uhradili taxi a zařídili občerstvení ve wellness, jinak bychom tam ty dvě hodiny ráno na lačno nevydrželi. Těžko říct, na čí straně došlo k chybě, či na straně Spa.cz nebo na straně Pytloun Hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 9.10.2017

Deutsch

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Guter Service. Gerne wieder.

  • Mehr deutsche TV Sender wären schön (nur ARD und 3Sat) verfügbar.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Tomáš

rodina so staršími deťmi, 31.7.2017

Frýdek-Místek Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Celkově hotel, pokoje, restaurace, vybavení pokojů (hlavně klimatizace a vířivka), snídaně, čistota, skvělé postele, personál a recepční.

  • Neříkám, že nelíbilo, ale myslím, že když si zaplatím 200,- Kč parkování, tak bych měl mít své číslo parkování a ne, abych tam jezdil po obou patrech jak idiot a hledal volné místo.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Roman

starší pár, 23.7.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Vybavení pokoje,příjemný personál.

  • Přejezd na večeři do jiného hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Štěpánka

rodina s malými deťmi, 19.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Hotel je na dobrém místě,možnost parkování,pokoj prostorný

  • Slečna servírka byla neochotná a pomalá

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Romana Pavelková

starší pár, 15.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Ivana Škopková

rodina s malými deťmi, 14.7.2017

STŘÍBRO Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • HAVLÍČKOVA KOUPEL

  • NEMÁM NIC

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Miloslava Antošová

jednotlivec, 9.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
94 %
  • Příjemný personál, čistota, ubytování v centru města.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

Jakub

starší pár, 11.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

František

starší pár, 23.4.2017

Ústí nad Labem Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt v hotelu velmi příjemný . Profesionální přístup, velmi dobrá cenová relace, garážování vozu v hotelové garáži , hotel je v centru Liberce odkud je přístup do dalších obchodů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Karel Strupp

starší pár, 9.4.2017

Jižní 325, Stráž pod Ralskem Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Daniel Černý

mladý pár, 26.3.2017

mladá boleslav Česká republika

  • Celkové hodnotenie
95 %
  • Ocenil bych vzhled pokoje pri poměru ceny jako výborné. Pečlivě připravený pokoj. Hezké přivítání.Skvělé informace.

  • Nevzhledné okno do koupelny. Okno by mohlo být alespoň zatmavené. Koupelna konkrétně vana by mohla být lépe umytá a kouhoutky ze kterých tekla voda na spoustu různých místech by mohly být opravené. Dveře na pokojovou terasu šly velmi špatně otevřít. Cena sortimentu v minibaru by byla přijatelná kdyby se podle toho upravila velikost sortimentu. Například plechovky s pitím se mi zdály při poměru s cenou moc malé. Stěny v pokoji nejsou moc odhlučněné. Když chce mít host klid tak slyší na jaký film koukají ve vedlejším pokoji. Vzhled a přepažení terasy by mohlo lépe vypadat o mohlo by být na pevno. Při větším větru se stěny nebezpečně kývají. Na pokojové terase bych ocenil jiný a lépe vypadající povrch.

Personál
10
Služby
0
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 25.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6

Lubomir

starší pár, 12.3.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Krásný a moderně zařízený hotel. Všude naprostá čistota a velice příjemný a ochotný personál. Pobyt jsme si náramně užili :-).

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10